رقص شیطان

بنگر تماشای رقصی چنین

رقص شیطان

بنگر تماشای رقصی چنین

Pantera

درود بر متالر ها...

امروز یک شعر بسیار زیبا از گروه پر آوازه پنترا واستون در نظر گرفتم .شعر بسیار زیبایست به طوری که من وقتی خواستم تر جمش کنم فکر نمی کردم به این قشنگی و پر محتوایی باشه ......امید وارم از خوندن این شعر لذت ببرید و نظرتون رو جلب کنه... یه شعر ضد جنگ به نام :

Revolution Is My Name

پنترا یه البوم داره که از همه ی البوماش زیبا تره اون البومشو من خیلی دوست دارم ... اسم اون آلبومVulgar Display Of Power isj......مخصوصا آهنگ walk  رو که یکی از آهنگای نامزد  برای تر جمه شدن بود ولی خوب به دلایلی این شعر رو ترجمه کردم .. این اهنگ هم یکی از قشنگ ترین اهنگ هایی هست که از البوم  Reinventing The Steel  که محصول سال 2000 گروه هست انتخاب کردم .. این البوم هم جزئ البوم های قوی گروه به حساب میاد...

Revolution Is  My Name 

اسم من انقلاب است

68 into the world born

68 داخل دنیا متولد شده


and the seventies ..  a breath after the war

بعد از 7 سال جنگ نفس راحتی است


Life was Confusin Because My Age

زندگی پر از اشتباه بود...زیرا در عصر من


Should My Eyes Open For tomorrow's Gains

 باید چشمانم به فردایی بهتر باز می شد


I cant help the way I Am

من نمی توانم به این مسیر کمک کنم چون من مثل شما اینجا هستم


There's no trust and there's no end

در اینجا ایمان نیست  هدف نیست


What Is My Name؟

اسم من چیست؟

It will never change

هرگز هم تغییر نخواهد کرد


so here it stays

پس برای همیشه اینجاست

Forever is my name

اسم من همیشگی است


From now on.. Can't look the other way

از حالا دیگر نمی توانم راه های دیگه رو ببینم

 

keep on mind and listen to what I Say

این را در ذهنت نگه دار گوش بده به انچه می گویم

take under wing all the ones who arelost

برو و زیر بال انانی که گمشده اند رو بگیر

build up around them and infinite the wall

دیوار را از دور  آن ها نابود ساز


Don't you know just who I Am

شما نمی دانید من کیستم


Take the hand of wisdom's friend

بگیر دستان انسان های دانش دوست را


What is my name?

اسم من چیست؟(ترجمه ی این قسمت خیلی دشوار بود!)


its time to change

زمان در حال تغییر و دگر گونی است

I cant stay the same

من نمی توانم یکسان بمانم


Revolution is my name

اسم من انقلاب است


It will never change

هر گز هم تغییر نخواهد کرد


so here it stays

بنا بر این انقلاب اینجا می ماند و ابدی است


forever is my name

اسم من جاودانه و همیشگیست

what is my name

اسم من چیست؟

forever

همیشگی و جاودانه

Revolution...

***انقلاب***

من که خیلی با تر جمش حال کردم امید وارم شما هم مثل من حالیده باشید...

دوستان لطف کرده بودند نظر داده بودند و گفتند که از گروه سیستم آو ا داون System Of A Down  ترجمه ی شعر بذارم...حالا من خودم چند تا اهنگ از سیستم رو برای ترجمه گلچین کردم که توی نظرات برام حتما بیان کنید که کدوم یکیش رو ترجمه کنم  .. این اهنگ ها عبارتند از:

1- Aerials

2-B.Y.O.B

3-Question

پس توی نظرات بگید که کدوم اهنگ رو ترجمه کنم ...

تا پست بعد به درود...

لینک دانلود این آهنگ:

pantera - Revolution Is My Name

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ

اگر b.y.o.b رو ترجمه کنی واقعا دمت گرم

سامیار پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.bo2metal.blogfa.com

سلام دوست من...
وای این ترجمه هات من رو کشت...
مخصوصا پنترا من عاشقانه دوستشون داشتم حیف که اعتیاد به هرویین ژیدا کرد وکال گروه و سال ۲۰۰۱ از هم پاشید باند.
اگه وقت کردی به وبلاگه جدیده من سر بزن من هم از چند روز دیگه شروع به ترجمه میکنم.
موفق باشی

chashm hatman vasat tarjme mikonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد